Milla Hannele Ås

Alla inlägg den 21 juni 2011

^^,

Av Milla Ås - 21 juni 2011 22:00

Wiiie, min älskade Marina kommer ner typ den 5/7. Ååh vad jag har saknat min darling     ska bli så skojsit att träffa henne igen :D


---------------------------------------------------------------------------



Nu har man fått ännu ett till erbjudande till helgen, vet ej ännu vad vi ska. Hedåker, Sala eller Morgongåva? Vi ska hur som hälst inte dricka för Thomas jobbar på midsommar och dagen efter det, men någon utan dom ska man ju till. Sen på lördag är det inflyttningsfest som vi kanske ska till i Huddinge, Allt beror på hur mycket soppa det finns i bilen och vad man orkar. 

jaja jag ska väll ändå inte gnälla när det finns saker att göra! XD

----------------------------------------------------------------------------------------------


Men nu är det morgon och jag har tillomed hunnit med att prata med min mor, drukit kaffe och tagit en morgon cigg. Vet inte om jag ska med thomas idag måste ju städa, och om jag följer med honom så kommer jag inte orka att städa när vi kommer hem för då vill man ba sova.  Jaja ska äta frukost nu sen får jag se hur dagen blir.


  Fin fin blomma jag fick av svärmor

Av Milla Ås - 21 juni 2011 01:04

Morgon kaffe avklarad, nu äre bara duschen och kläderna

som fattas sen är man klar för dagen :)


 

 (Riga om 11 dagar,

fira 1år och 6månader med älsk om 14dagar,

fyller år om 16dagar)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Milla Hannele Ås

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards