Milla Hannele Ås

Alla inlägg under januari 2012

Av Milla Ås - 16 januari 2012 22:19

Började inte dagen först vid 15 tiden idag, pårun utav att grannarne ska ha så hög musik så sägen typ skakar!

Började med En morgon kaffe framför tv:n och datorn (som vanligt), ba chilla fram till middagen. Vi åt Ost och skink sås med pasta.. Mums :D jag har tillomed Dansa  Zumba idag för första gången var skit roligt men rätt jobbigt eftersom jag dansade  i 56min :P


Var på ica för att köpa lite frukt,bär och glas till  "kvällsfika" (Milkshake)  :D


 


Dagens Kalorier=

Mat: 701 kcal

Motion: 437 kcal

summa: 264 kcal

Av Milla Ås - 12 januari 2012 01:08

Var ett tag sen jag skrev, men bättre sent än aldrig!

Har nu börja plugga på Komvux, Läser Vård- och omsorgsarbete som kommer att ta drygt 10 veckor. 

Det ska ta 8dagar att göra det jag har gjort på ca 4-5 timmar   

Dock har jag varit lat idag, har "skolkat", men tar igen det imorgon efter att jag har tvättat  


tralallal..

Har anmält mig till Matdagboken, där jag kan hålla koll på vad jag äter och hur mycket jag tränar. (har börja räkna kalorier och ALLT är Milla*s fel, det började med att jag frågade om hon ville komma på fest på lördag då hon sa: visst, men jag får inte dricka så mycket eftersom jag räkna kalorier.(typ) då får ju jag alltid för mig att läsa på såna saker och blir frestad. så ja nu räknar jag med,  Bajs på dig Milla*)


Jaja, nu blir det sägen och lyssna på Harry Potter !  


  Tv-spels  Fest på Lördag   


 




Presentation


Milla Hannele Ås

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards