Milla Hannele Ås

Alla inlägg under juli 2012

Av Milla Ås - 31 juli 2012 22:55

Nu har vi vare promenerat fast bara för skoj skull tog lite bilder  på oss i sala, och våran knäppa kompis Robban tog ett dop i Saladammen!


 


 


 

Nå random ungar som ville va med på bild XD

 

     

 

 

 


Nu till Robbans Simtur!

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha, var en skit rolig kväll på sala med bästa människorna. men nu så blire kaffe och cigg :D

 

Peace   

Av Milla Ås - 31 juli 2012 20:50

Ojoj vad det är mycket som rullar i huvudet just nu, allt i från bröllop till gräsmatta!

nästa höst ska jag och min festman gifta oss så har mycket att göra, börja spara pengar men mer.

har även bestämt mig att jag måste gå ner ca 30kilo så man är smal och snygg till bröllopet, så imorgon börjar vi med tränningen, Tur att jag har Milla* och jessica som vill va med och träna. 

blablabla...



Idag har jag vare med jessica på sitt första AF-möte som jag tror gick bar, och sen kom min Milla* som ska joina oss hela natten :D så det blir mycket prat och kaffe som vanlig. (skojit)

Jajja jag orka inte skriva mer men vi hörs mer imorgon ;)


 

Av Milla Ås - 30 juli 2012 21:04

En trevlig kväll med Jessica,Thomas, Joel och Robban, vart en runda minigolf och jag fölorade som vanligt :P men dett måsta göras om snart :D


 


 


 

 


 


 


 


 

 


 


 


 

Av Milla Ås - 30 juli 2012 13:59

Igår hade vi film kväll, såg typ 6 filmer och den bästa var nog Hugo.

Handlar om en liten kille som är föräldrarlös i paris som ägnar sitt liv till att laga tekniska saker.

Se filmen själva!

Av Milla Ås - 30 juli 2012 13:19

Det var en lyckad lördag, vi började med en liten förfest hemma hos oss men massa spel och skratt. sen runt 23 gick vi till statt och dansa hela kvällen (kände jag i fötter och ben i söndags) fram till att vi gick till Liljas och åt hamburgartallrik. Mums...


 


Av Milla Ås - 28 juli 2012 13:04

Idag blire fart  hela dagen, Städa, diska, duscha och fixa sig för en härlig kväll med tjejerna, blir lite för fest här hemma sen drar vi ner på statt och dansar och har roligt :D  Var länga sen jag träffade alla så kommer blir extra kul ikväll! Berättar imorgon om hur kul vi har haft ;)


Peace   



Av Milla Ås - 27 juli 2012 23:24

Rolig film, lär ses av typ alla :D


Av Milla Ås - 27 juli 2012 21:08

Nu blir det mys kväll med film och chips men världens bästa tjejer Anna & Jessica   


 

Presentation


Milla Hannele Ås

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards