Milla Hannele Ås

Alla inlägg under september 2012

Av Milla Ås - 9 september 2012 13:05

Har varit en sjukt bra helg, i fredags så var vi på Linus födelsedagsfest, träffade många nya och trevliga folk. och igår kom syskonen och mamma förbi, vi satt och fikade gott och spelade kort tillsammans. Sen senare på kvällen så vart det mys med Thomas med en skit bra film, Man in black 3 som var bättra än förväntat!


Idag blir det nog bara chilla framför en serie fram till att Sofie (lillasyster) kommer hit för att sova över :)



Fick en fin bild på mamma och hon är lika snygg som vanligt!


 


Av Milla Ås - 2 september 2012 23:58

Usch vad jag längtar tills min Iphone kommer, har nu även beställt ett skal och skydd till den. så hoppas den kommer i veckan så jag slipper min gamla skit mobil!  ja idag har det inte hänt så jätte mycket, har sålt mitt gamla objektiv iallafall, så fått in 1300:- på det. funderar även på att börja "jobba" på SDR bara för att få röra på mig lite mer och få in lite mer pengar. har även bestämt mig för att  börja spara till en ny dator, fast kanske lika bra att vänta med det tills efter bröllopet? för det är ju inte det billigaste.. 

Jaja imorgon blir jag och Jessica hemma ensam eftersom Joel pluggar på tärna och Thomas ska på sitt upprop :)


Nu blire till att krama kudden och kolla på en film.

Natti natti   



oj vad tiden går snabbt 2år och 7månader med Thomas på onsdag   

 

Tur att du är så underar att det bara blir roligare för varje år jag är med dig, älskar dig så mycket   

Av Milla Ås - 1 september 2012 23:45

Igår var vi ut med tjejerna på statt och dansa och hade skoj och det känner man i hela kroppen nu, idag har det varit en LÅÅÅNG dag! Första dagen utan nikotin, denna gång ska jag vara nikotinfri helt. min motevation är att få pussa och kramas med Thomas närsom! Jag har även hunnit beställa en Iphone 4S och myst med Thomas idag :)


 

Presentation


Milla Hannele Ås

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards