Milla Hannele Ås

Alla inlägg under maj 2012

Av Milla Ås - 15 maj 2012 22:37

Har inte bestämt ännu om det är en bra eller dålig dag,

typ neutral känner mig ledsen och deppig men ändå glad på nå sätt   

Har lega i sängen typ hela dagen och kolla på serier och tv.

Har ångest inför imorgon, Soc möte tillsammans med Ams kl 11.

Tur att Thomas ska med på mötet så jag slipper gå själv..


 

Av Milla Ås - 10 maj 2012 21:56

Har varit en skitbra dag idag, har dock bara hunnit med att gå på SMUlan möte.

Vi kom fram till att vi ska ha SMUlanet 13/6-15/6


 

(bild från dreamhack)


Nu blir det Lite Criminal minds sen sägen :)

Av Milla Ås - 7 maj 2012 22:25

Jag har tydligen gömt mina känslor väldigt bra eftersom inte Thomas har märkt något idag,

men nu Känns det lite bättre iallafall. har ätit god mat och kolla på lite tv.

Hoppas det blir en bättre dag imorgon ..

Knapra piller och sova nu kanske, god natt!


 


Av Milla Ås - 7 maj 2012 16:57

 Är på både bra och dåligt humör, lite upp och ner och hit och dit. känner mig ofta otillräcklig och i vägen.

försöker dölja hur jag mår men måste få skriva av mig lite, För att det inte ska bli överfullt i skallen.  


 

..................................................


 Neeeej nu till något positivt eller något i den stilen, Är så förbannat jävla hungrig och sugen

på Sushi har inte ätit det på 100år känns det som..


Var till ica och hämta 11st banan kartonger idag så nu kan vi packa mer..

Av Milla Ås - 6 maj 2012 23:07

Har varit en jobbig dag, tankar rullar och humöret går upp och ner, kan knappt hålla känslor i styr!

Vill bara lägga mig under täcket och aldrig komma fram igen.  Jag har legat i soffan med kaffe och serier hela dagen för att inte släppa ut tårarna. Önskar att allt är som förut eller mycket bättre,

men som mamma alltid har sagt man får inte allt man vill ha!



En god nyhet är att jag har fått sommarjobb på ett äldreboende båda perioderna,

jag hoppas ba på att jag inte får nå ångest när det är dax så jag bryter ihop in för det!.

känner mer och mer att jag behöver prata med min psykolog om mina problem, men jag har så jävla svårt att ta hjälp av andra, har så jävla svårt att berätta hur jag egentligen mår innerst inne..




 

Presentation


Milla Hannele Ås

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards